۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۶, شنبه

وب سایت «روایتی تصویری از زندگی حضرت بهاءالله»

bahaullah.persian-bahai.org

سایت روایتی تصویری از زندگی حضرت بهاءالله، از سلسله سایت های رسمی جامعه جهانی بهائی و سایتی موثر برای معرفی اجمالی حضرت بهاءالله است. حضرت بهاءالله، جدیدترین پیامبر از سلسله پیامبران آسمانی هستند که برای دوران ما تعالیم روحانی و اجتماعی جدیدی آورده اند. ایشان تعلیم دادند که فقط یک خدا وجود دارد، که تمام ادیان دنیا از جانب خدا هستند و این که امروز وقت آن است که بشر یگانگی و وحدت خود را دریابد.
این سایت با تقسیم حیات ایشان به چند دوره خاص و بهره گیری از تصاویر اماکن و اشیای مقدس و نقشه ها، زندگانی فوق العادۀ حضرت بهاءالله را می نمایاند. تصاویری از محل تولد شهرهای تبعید ایشان، سلولی که ایشان به مدت دو سال در آن محبوس بودند، و آرامگاه نهایی ایشان و نمونه های دست خطهای ایشان، یادگاریهایی از زندگی شگفت انگیز ایشان، و تصاویری از باغهای زیبای اراضی مقدس، دراین سایت وجود دارند.
تنها تصویری که در این سایت وجود ندارد تصویر خودِ حضرت بهاءالله است که از ارزش خاصی نزد بهائیان برخوردار است و با تکریم و احترام بازدید می شود. به همراه تصاویر، توضیحات مختصر و مفیدی برای آشنایی با دوره های مختلف زندگی حضرت بهاءالله قرار ارائه شده است.

این سایت با مشکل مسدود بودن در ایران مواجه است و آخرین آدرسی که می توان از آن نیز برای ورود به سایت استفاده نمود bahaullah.persian-bahai33.org است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر